Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Jongensblouse met capuchon

Toen ik dit Japanse boekje aan zoon Pluis liet zien wist hij meteen wat ik voor hem moest maken. Nou is hij gek op alles met een capuchon dus ik had het kunnen weten. Op de stoffenbeurs vond ik een perfecte ruitstof. De stof bestaat uit 2 lagen en is superzacht. De ene kant heeft grote ruiten en de andere kant kleine ruitjes. De onderkant heb ik afgewerkt met een rolzoom.

het witte t-shirt was ten tijde van de fotosessie helaas niet meer zo wit...







8 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf stofje (en dito blouse). Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk! Ik wist zelfs niet eens dat dit soort stof bestaat. Heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wateen super mooi hemdje/bloesje! Hij staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Dat boekje valt hier binnenkort in de brievenbus, ik kijk er al naar uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo'n leuke stof! en dat modelletje maak ik ook wel nog eens voor de zoontjes denk ik, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg. Een ideetje voor mijn jongens

    BeantwoordenVerwijderen