Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Potlodenrol 'nieuwe stijl'

Toen ik deze potlodenrol 'nieuwe stijl' bij Eloleo zag was ik zwaar enthousiast. Helemaal toen ik zag dat ze er ook nog een handleiding van gemaakt had. Perfect klein kadootje voor onder de kerstboom voor zoon Pluis'. Sinds hij op school zit is hij verslaafd aan kleuren. Omdat hij ook graag knipt heb ik er ook een gat in gemaakt voor een schaar. Ik had nog wel een groot meningsverschil met het biaisband  waardoor er nog een flinke tornsessie aan te pas kwam. 


Ik heb ook eindelijk eens labeltjes gemaakt. Gewoon in spiegelbeeld op transferpapier (van de Hema) geprint en op wit band gestreken. 





De olifantenstof en de bruin/witte ruitstof had ik nog over van zijn verjaardagskroon en slingers. De effen blauwe stof vond ik op de Haagse markt.

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Al lijkt 't mij echt niet simpel om te maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vondst, dat plekje voor die schaar. Echt tof gedaan. (enneh... ik en biais, dat gaat ook nooit echt helemaal goed komen tussen ons ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat heb je 'm mooi gemaakt! ik vond die nieuwe versie ook zo mooi, maar hij lijkt me niet gemakkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt duidelijk wel de moed gekregen om eraan te beginnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tof dat de schaar ook een plekje kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi zeg en inderdaad dat plekje voor de schaar, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gedaan. En op die foto zie je niets van de ruzie met de biais. Het ziet er schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen