Pagina's

vrijdag 27 januari 2012

babyshirtje en tijd tekort

De credits gaan vandaag volledig naar mijn tweelingzus (=blogloos). Zij was in de recycle-modus en maakte dit babyshirt voor haar zoon van twee oude t-shirts. Brings back memories want als ik nu naar haar zoon kijk krijg ik flashbacks naar die geweldige zomervakantie die we samen jaren geleden vierden (dat t-shirt is namelijk nogal oud:)







Waar ik zelf mee bezig ben ? Meters paspelband stikken, de Minoru sew-along, bambi's en superhelden. Klinkt dit verwarrend ? Binnenkort zie je hier het resultaat. 

5 opmerkingen:

  1. Ik heb trouwens het smockjurkje van meisjesmama gemaakt. Heb hem op mijn blog staan. (tante-bet.blogspot.com) Echt te leuk geworden (en helemaal niet zo moeilijk)
    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoer shirt! En die herinneringen die eraan vasthangen zijn extra fijn.

    BeantwoordenVerwijderen