Pagina's

vrijdag 17 februari 2012

Ondergoed in snoepkleuren

Kleine Pluis is hard op weg om zindelijk te worden. En bij zindelijk worden hoort natuurlijk echt ondergoed. Dat ondergoed vindt ze zo interessant dat het soms lijkt of dat de reden is om zindelijk te worden. Ik besloot dus om 2 setjes Van Katoen-ondergoed voor haar te maken. Dat het in de smaak viel was duidelijk: het setje was net onder de naaimachine vandaan gerold toen ze haar luier afrukte en het setje aantrok. Toen ik het patroon kocht voor 5 euro had ik nooit gedacht dat je er ook gratis een zindelijk kind bij kreeg. Koopje toch?





De regenboog tricot kocht ik een tijdje geleden hier. De blauwe streepjestricot kocht ik op het Stoffenspektakel. Voor de boorden gebruikte ik trouwens gewoon groene tricot ipv boordstof. Die kocht ik ook op het Stoffenspektakel. 

15 opmerkingen:

  1. Terecht dat je met zoiets meteen zindelijk wil worden! Proficiat aan Kleine Pluis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mama Pluis: jij krijgt van mij de Liebster Award!

      kijk maar even op http://nienkemaakt.blogspot.com

      Véél plezier ermee!
      Nienke

      Verwijderen
  2. Oh, wat een schatje! En met een gratis zindelijk kind erbovenop is dat inderdaad een koopje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig die kleine Pluis, en mooi het ondergoed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke krubbenbol! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh maar zeg...hoe schattig is die dochter van jou niet! Da's een heus VKondergoedpromogirl!

    Ik ben van beide setjes even hard fan. Toffe kleurencombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, da's echt mooi ! Het staat haar geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige dochter! Misschien moet ik ook maar eens ondergoed beginnen maken, hier zou er stilletjesaan ook eens ene zindelijk mogen worden, maar het is een jongen en die nemen voor alles precies wat meer tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super! Mooie combinaties, het staat haar geweldig goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie set ondergoed en een mooi klein dametje erin ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wat mooi! Dat onderste setje is mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja, dat wil je inderdaad direct inruilen voor een pamper!!! Misschien moet ik er mij in de toekomst ook eens aan wagen, mijn zoontje is bijna anderhalf, dus leren zindelijk worden zal er het komende jaar ook bij horen :-)
    Kom je even kijken op onze blog, daar wacht een award op jou :-)
    http://elieflo.blogspot.com

    Nog veel creatief genot, ik blijf je met veel plezier verder volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bestel mijn ondergoed altijd via deze site www.TieCentre.nl

    BeantwoordenVerwijderen