Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

Nieuw begin

We zijn hier een heuse mijlpaal gepasseerd: 1 jaar ben ik inmiddels aan het bloggen. En wat is het leuk ! Al die inspiratie, handige tips, mooie patronen en niet te vergeten al jullie lieve, leuke reacties. Na dit jaar wilde ik mijn blog wat opfrissen en eigenlijk vond ik dat daar ook een nieuwe naam bij hoorde. Na een weekendje brainstormen werd een nieuwe naam gekozen: anu*miki. Ik heb nog even getwijfeld om deze url aan te houden en alleen de naam te veranderen, maar eigenlijk vond ik dat wat verwarrend worden. Ik heb daarom besloten om verder te gaan op mijn nieuwe blog. Geen nood, al mijn blogposts van het afgelopen jaar zijn daar gewoon te vinden en ik heb nog veel meer leuks in petto. Ik hoop dan ook dat jullie me allemaal gaan volgen op mijn nieuwe blog. Om te vieren dat we een nieuwe start maken is daar vanaf vandaag ook een give away te vinden. Wat die give away is ? Ga maar snel kijken op http://www.anumiki.blogspot.com/ 

It's been a year since I started blogging and it's so much fun ! I wanted to freshen up my blog and decided that I needed a new name: anu*miki. With a new name also comes a new blog so from now on you can find me on my new blog: www.anumiki.blogspot.com
No worries, all of my previous posts can also be found there. I hope you will all follow me on my new blog. Thanks for reading !

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, 1 jaar en al zo veel volgers. Super. Ik snap ook wel waarom hoor. Ik ga gauw kijken naar je nieuwe blog :) gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond mama Pluis wel een gezellige naam, maar 'k ga zeker mee naar je nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, jij bent het... Ik heb daarnet je prachtige hemdje zitten bewonderen! Ik ben al onderweg naar je nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je 1jaar bloggen.
    Ik hou van je nieuwe naam!

    BeantwoordenVerwijderen