Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Sterke mannen

Een tijdje geleden ging ik met mijn zoon naar een voorstelling van Thomas de Trein & het Circus. Ik moet eerlijk zeggen dat we de voorstelling allebei niet echt spectaculair vonden, maar de Sterke Man uit het circus maakte diepe indruk op zoon. Toen kwam ik op de website van Bora Illustraties terecht en vond een postkaart met een Sterke man erop. Ik mailde haar met de vraag of die ook op posterformaat gedrukt kon worden (voor op de zoon’s kamer) en nog geen uur later kreeg ik antwoord dat dat mogelijk was. Wat een geluk! Afgelopen weekend heb ik de poster opgehaald en hij is echt prachtig. 


Bijkomend voordeel: zoon eet sindsdien als een bootwerker want hij wil net zo sterk worden (wellicht goeie tip om zo’n poster kado te doen aan kindjes die slecht eten). 


Kijk snel hier naar de prachtige andere illustraties die ze maakt, want ook die zijn te bestellen in posterformaat ( A2, A3 of A4) of af te drukken op canvas.  Mijn persoonlijke andere favorieten zijn de Picknick Beer  en Meisje met hondje. Je kan haar even mailen voor de poster/canvas mogelijkheden. 


Ze ontwerpt niet alleen prints voor papierwaren, maar ook voor stoffen. Deze racoons stof lijkt me super voor een pyjama, een babypakje  of een vest zoals ik al eerder maakte. En deze meisjesstof lijkt me perfect voor een zacht dekentje. Deze stoffen worden bij Spoonflower gedrukt maar kan je via Bora Illustraties bestellen. Je kan zelf bepalen of je de print op tricot of katoen gedrukt wil hebben. 


En nu…ga ik zelf even bestellen ;)

8 opmerkingen:

  1. Hier nog een fan van Bora illustraties!! De tricot stoffen heb ik allemaal in huis...
    Stoere kleine sterke man heb je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook al eventjes gaan piepen, leuk.
    Wat een leuke foto! echt wel stoer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, goeie tip van die poster voor slechte eters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha.. dat mannetje van je moet American Footballer worden, want die spierballen staan hem goed! Spinazie eten maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn inderdaad hele mooie ontwerpen, maar ik ben niet zo tevreden over de stof van spoonflower. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je de cona cotton van spoonflower weleens geprobeerd want die vind ik wel goed. Ik hoorde net van Bora dat de tricot van spoonflower inderdaad minde van kwaliteit is maar dat Lillestof het op een mooie biologische tricot gaat printen maar die verwacht ze pas in de winter

      Verwijderen
  6. Geweldige foto van de echte sterke man!!!
    Leuke poster ook !!

    BeantwoordenVerwijderen