Pagina's

woensdag 8 februari 2012

Kussenhoes

Onlangs kocht ik dit gele kastje voor de kamer van Kleine Pluis. Toen hij eenmaal in haar kamer stond klom ze er gelijk op. Daar moest dus een kussen op komen zodat ze daar een beetje comfortabel op kan zitten. Ik kocht een stuk schuimrubber en volgde deze handleiding om er een hoes omheen te maken. Mina Dotter maakte ook al eens zo'n prachtige versie.


Met blinde rits

De stof kocht ik bij De Boerenbonthal in Den Haag en de flock paspel komt van Bambiblauw.

16 opmerkingen:

  1. Supermooi en love die kleurencombi met geel, blauw & groen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, met een blinde rits en al! Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi; Bedankt voor de link,die kende ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Ik heb ook een kast-met-kussen plan voor Livs kamertje, het krijgt ineens meer vorm in mijn hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kast steekt mijn ogen uit...zo schoon!
    En loopt die print nu gewoon door over de rits? Knap!
    Schitterende combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Een hele mooie kast en een mooie stof, de kleurencombinatie is super. En idd. die print loopt gewoon door, hoe sjiek is dat seg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die print is super. Zulke dingen vinden mijn kids ook mooi! Je afwerking is weer tiptop mamapluis,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt knap gedaan ! Print die doorloopt, perfecte blinde rits , kleurencombinatie ! Mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer mooi gecombineerd! Het kussen is echt prachtig geworden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik dat ooit nodig heb, dan bestel ik graag bij jou. Aan zoveel perfectie waag ik mij niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaauw!
    Heel leuk!
    Nu lokt het zéker uit om op te klimmen. Lekker gezellig ! :)

    BeantwoordenVerwijderen