Pagina's

donderdag 9 februari 2012

Mix and match- pyjamabroeken

Toen ik deze pyjamabroek tegenkwam had ik onmiddellijk zin om er een paar te maken. Dat was ook wel hard nodig want Kleine Pluis loopt de laatste tijd rond in schandalig te kleine pyjama's. Bij Van Domburg Textiel in Den Haag vond ik deze fantastische stoffen (flanel). De stoffen komen alledrie uit dezelfde serie 'Children at play' by Sarah Jane for Michael Miller fabrics. Bij de blauwe versie stikte ik er aan de onderkant een geel paspel tussen.





Nu nog op zoek naar stof voor de bijpassende tricot-shirtjes...

15 opmerkingen:

  1. Ooooh, flanel...daar droom ik ook van. Da's zo gezellig warm. Goed idee zeg!
    Het 'waaier'stofje hebben we in de Van Katoen collectie in katoen. Zo'n tof stofje he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker warm om te slapen... Die dots zijn heel leuke en de donkere met een klein detail afgewerkt! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er streelzacht uit! Die blauwe met geel paspelke, oooh !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn leuk, zeg. En flanel is zo fijn om te dragen. Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, flanel én een paspel erbij, dat is echt dé pyjamacombinatie. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! vooral de bolletjesbroeken zijn echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, ik kan tot hier voelen hoe zalig zacht ze zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. te schattig! Ik neem zondag mijn moeder en sara mee naar Rijswijk. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel toffe pyamabroekjes!!! Bij het zien van je label vroeg ik mij af waar je jou labels hebt laten maken? Of heb je ze zelf gemaakt?
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi met mooie stofjes! Ontdek je blog nu net via pinterest want jij maakt hier alles wat er op mijn todo-lijstje staat... :-) Echt superschoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie stoffen! En natuurlijk mooie broeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Flanel is zo heerlijk zacht...

    BeantwoordenVerwijderen